اعلام پایان اعتصاب غذای رضا شهابی و تمدید مجدد قرار بازداشت حسن سعیدی دو عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی

تمدید مجدد قرار بازداشت “حسن سعیدی” عضو زندانی سندیکای کارگران شرکت واحد برای سومین ماه به مدت یک‌ماه دیگر و اعلام پایان اعتصاب غذای “رضا شهابی” پس از چهل و دو روز اعتصاب غذا.

photo 2022 07 15 15 51 03

به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، روز یکشنبه دوم مردادماه حسن سعیدی از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد طی تماس تلفنی از بند ۲۰۹ زندان اوین اعلام کرد قرار بازداشت مجدد یک‌ماهه به وی ابلاغ گردیده است.
این سومین ماه است که آقای سعیدی در بند ۲۰۹ زندان اوین محبوس می‌باشد.
این فعال سندیکایی دوم مردادماه سی ودومین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر می‌گذارد و از نظر جسمانی شرایط خوبی ندارد و در اثر اعتصاب غذا وزن زیادی را از دست داده و دچار ضعف شدید جسمانی شده است و ملاقات ممنوع می‌باشد. سعیدی اعلام داشته به اعتصاب غذایش هم‌چنان ادامه می‌دهد.

در همین زمینه روز یک‌شنبه دوم مرداد ماه رضا شهابی دیگر عضو زندانی سندیکا در چهل‌ودومین روز اعتصاب غذا در ملاقات حضوری با خانواده‌اش به اعتصاب غذایش پایان داد.

شهابی هم‌در اثر اعتصاب غذا وزن زیادی ازدست داده و دچار شرایط وخیم جسمانی شده و نیاز به درمان در یکی از بیمارستان‌های خارج از زندان دارد.

سندیکای کارگران شرکت واحد ادامه بازداشت این دوفعال سندیکایی را محکوم کرد و خواستار آزادی شهابی و سعیدی و تمامی معلمان ودیگر فعالین در بند شد.

کولبرنیوز

Next Post

رتبه یک NEET ایران در جهان

س جولای 26 , 2022
ایران بالاتر از کشور آفریقایی نیجر و ترینداد و توباگو/ رتبه یک NEET ایران در جهان واژه NEET وضعیت جوانان ۱۵ تا ۲٤ ساله‌‌ای است که نه درحال تحصیلند نه مهارت‌آموزی و نه مشغول ‌کار!!!… بررسی سازمان بین‌المللی کار (ILO) نشان می‌دهد اگر مبنای نرخ NEETها در ایران را آمارهای […]
photo 2022 07 26 11 42 40

You May Like