سناریوسازی‌های امنیتی برای فعالین کارگری در اول ماه مه روز جهانی کارگر

فارس خبرگزاری وابسته به نهادهای امنیتی در ادامه همان سناریوسازی‌های امنیتی برای فعالین کارگری و صنفی‌؛ دستگیر دو فعال کارگری و صنفی ریحانه انصاری‌نژاد و آنیشا اسداللهی را به وابستگی آن‌ها به سرویس‌های جاسوسی ربط داد.

image 1

فارس خبرگزاری وابسته به نهادهای امنیتی در خصوص بازداشت آنیشا اسداللهی و ریحانه انصاری‌نژاد دو تن از فعالین کارگری، مدعی شد: اعضای یک جلسه تشکیلاتی متشکل از عناصری با سوابق وابستگی به گروهک‌های ضد انقلاب مارکسیستی، منافقین و جاسوسان فرانسوی بازداشت شدند. در این گزارش آمده است: “بازداشت‌شدگان که جملگی دارای سوابق بازداشت بوده و با برخورداری از عفو رهبری آزاد شده بودند، با هدف طراحی و هماهنگی برای ایجاد تنش در تجمعات کارگری و معلمین و هدایت آن‌ها به سوی اعتصابات سراسری و نیز برجسته سازی مجدد پروژه مسمومیت های مصنوعی در مدارس گردهم آمده بودند”.

روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، در آستانه اول ماه مه روز جهانی کارگر دستکم ۹ تن از فعالین صنفی و کارگری از جمله ریحانه انصاری‌نژاد، عسل محمدی، هیراد پیربداقی، آنیشا اسدالهی، کامیار فکور، سروناز احمدی، حسن ابراهیمی، ژاله روحزاد و الدوز هاشمی، در حالی که به دیدار خانواده محمد حبیبی فعال صنفی معلمان رفته بودند، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی این فعال صنفی زندانی، به صورت همزمان بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.

کولبرنیوز

Next Post

ضرب و شتم و مجروح شدن دو کولبر توسط هنگ مرزی در مرز ته‌ته

د مه 1 , 2023
هنگ مرزی نوسود دو کولبر را با پرتاب سنگ و ضرب و شتم در مرز ته‌ته به شدت زخمی کرد. به گزارش کولبر نیوز شامگاه یکشنبه ١٠ اردیبهشت ١۴٠٢ و در آستانه ١ مه روز جهانی کارگر نیروهای هنگ مرزی جمهوری اسلامی در منطقه مرزی ته‌ته با پرتاب سنگ و […]
edited

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی