زخمی شدن یک کولبر دیگر در نوارمرزی بانه

زخمی شدن پنجمین کولبر طی ۲٤ساعت گذشته با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه.

Picsart 22 07 28 18 57 44 531

به گزارش رسیده به کولبر نیوز روز چهارشنبه پنجم مردادماه ١٤٠١ نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “سرتزین” بانه به سوی دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در نتیجه آن یک کولبر اهل شهرستان بانه با نام “رزگار”، فرزند عارف به شدت زخمی شده است.

بر اساس گزارش رسیده نامبرده از ناحیه زانو مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه منتقل شده است.

در همین رابطه نیز نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی “سرتزین” بانه همان روز به سوی دسته‌ای دیگر از کولبران آتش گشوده بودند که در نتیجه آن یک کولبر اهل روستای “ورچک” شهرستان سردشت با نام “شیرکو چاوشینی” ۳٥ ساله و متاهل فرزند محمد کشته و سه کولبر دیگر با نام‌های “دانا صالح‌پور” اهل روستای “اینجه” از توابع شهرستان بانه و “شیرزاد چاوشینی” برادر شیرکو چاوشینی اهل روستای “ورچک” از توابع شهرستان سردشت و یک کولبر دیگر با نام “محمد” (فامیلی نامشخص) اهل شهرستان سقز زخمی شده‌اند.

لازم به ذکر است که این کولبران از ناحیه پا زخمی شده و جهت مداوا به مراکز درمانی شهر بانه منتقل شده‌اند و شیرزاد نیز متاهل و دارای دو فرزند می‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

مرگ یک سوختبر در شهرستان شستون+ویدیو

ش جولای 30 , 2022
کشف جسد یک سوختبر در یک خانه مخروبه در اطراف کلگان در شهرستان شستون. به گزارش رسیدە روز سه‌شنبه چهارم مرداد ماه ١٤٠١ جسد یک سوختبر جوان که با موتورسیکلت اقدام به سوختبری می‌نموده در یک خانه مخروبه و خالی از سکنه در اطراف کلگان واقع در شهرستان شستون توسط […]
photo 2022 07 30 00 55 14

You May Like