زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی بانه

یک کولبر اهل شهرستان دیواندره با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه از ناحیه دست به شدت مجروح شد.

IMG 2018

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ١٢ مردادماه ١۴٠٢، یک کولبر اهل دیواندره با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه از ناحیه دست زخمی شده است. بر اساس این گزارش هویت این کولبر “کارزان سواری” اهل شهرستان دیواندره می‌باشد.

بر اساس این گزارش، این کولبر جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شده‌ است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٦١ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ١١ کولبر معادل (%۱٨) کشته و ۵٠ کولبر معادل (%۸٢) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۶١ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۴۲ مورد معادل (%۶۹) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

مریوان؛ آزادی آرمان نیک‌پی با تودیع قرار وثیقه

ی آگوست 6 , 2023
آرمان نیک‌پی شهروند اهل روستای “نی” از توابع شهر مریوان با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مریوان آزاد شد. به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ١۵ مردادماه ١۴٠٢، آرمان نیک‌پی شهروند اهل روستای “نی” از توابع شهر مریوان با تودیع قرار […]
msg 1143457715 67491

You May Like