مریوان؛ آزادی آرمان نیک‌پی با تودیع قرار وثیقه

آرمان نیک‌پی شهروند اهل روستای “نی” از توابع شهر مریوان با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مریوان آزاد شد.

msg 1143457715 67491

به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ١۵ مردادماه ١۴٠٢، آرمان نیک‌پی شهروند اهل روستای “نی” از توابع شهر مریوان با تودیع قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مریوان آزاد شد. روز چهارشنبه ٢١ تیرماه ۱۴۰۲، آرمان نیک‌‌پی، شهروند اهل مریوان توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
اواخر سال ۱۴۰۰، آقای نیک‌پی همزمان با ده‌ها شهروند دیگر، برای جلوگیری از برگزاری جشن نوروز در روستای “نی” مریوان، به اداره اطلاعات این شهرستان احضار شده بود.
نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازجویی این شهروند کرده‌ بودند. تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

مهاباد؛ احضار سنور فرشادفر به نهادهای امنیتی

ی آگوست 6 , 2023
سنور فرشادفر، شهروند ۳۴ ساله اهل شهر مهاباد طی یک هفته گذشته چند بار در ارتباط با جنبش انقلابی ژینا به اداره اطلاعات شهر مهاباد احضار شده است. به گزارش کولبرنیوز سنور فرشادفر، شهروند ۳۴ ساله اهل شهر مهاباد طی یک هفته گذشته چند بار در ارتباط با جنبش انقلابی […]
IMG 2022

You May Like