زخمی شدن یک کولبر در مناطق مرزی نوسود

محمد محمدی، کولبر اهل روستای “ساتیاری” از توابع شهرستان پاوه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، در مناطق مرزی نوسود زخمی شد.

photo 2023 07 13 14 40 23

به گزارش کولبرنیوز، روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ١۴٠٢، نیروهای هنگ‌مرزی در مناطق مرزی نوسود، یک کولبر اهل روستای “ساتیاری” از توابع شهرستان پاوه با نام “محمد محمدی” را مورد هدف مستقیم گلوله قرار داده و زخمی کردند. نامبرده جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شده‌ است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٦١ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ١١ کولبر معادل (%۱٨) کشته و ۵٠ کولبر معادل (%۸٢) نیز زخمی شده‌اند.
از مجموع ۶١ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۴۲ مورد معادل (%۶۹) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

کامیاران؛ آزادی دانا قربانی با تودیع وثیقه از زندان

پ جولای 13 , 2023
دانا قربانی، شهروند اهل کامیاران با تودیع وثیقه از زندان این شهر آزاد شد. به گزارش کولبرنیوز امروز پنجشنبه ٢٢ تیرماه ۱۴۰۲، دانا قربانی از زندان کامیاران آزاد شد. بر اساس این گزارش، آزادی دانا قربانی با تودیع وثیقه صورت گرفته است. دانا قربانی در تاریخ ۲١ خردادماه ۱۴۰۲، توسط […]
image 14

You May Like