زخمی شدن یک کولبر اهل سرپل‌ذهاب در نوارمرزی بانه

صفر رستمی کولبر اهل شهر سرپل‌ذهاب با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه زخمی شد.

IMG 2981

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ١٣ مهرماه ١۴٠٢، یک کولبر اهل شهر سرپل‌ذهاب با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه از ناحیه پشت و کمر زخمی شده است. هویت این کولبر صفر رستمی اهل شهر سرپل ذهاب می‌باشد. بر اساس این گزارش نیروهای هنگ‌مرزی با سلاح ساچمه‌ای این کولبر را مورد هدف قرار داده‌اند.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

Next Post

مبارزات کارگری ادامه دارد

ی اکتبر 8 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it در هفته گذشته اعتصابات و گردهمایی‌های کارگری به صورت روزانه ادامه داشت. اعتصابات و اعتراضات نفت‌گران، شامل مبارزات کارگران رسمی و موقتی و تعمیرات سنگین و پتروشیمی‌ها در میان آکسیون‌های کارگری هفته گذشته جایگاه مهمی پیدا کرد.چهارشنبه دوازده مهرماه ۱۴۰۲، […]
photo 2023 10 08 11 06 08
Telegram Channel