ضرب و شتم یک کودک کولبر در نوارمرزی نوسود توسط نیروهای هنگ‌مرزی

یک کودک کولبر هفده ساله اهل حوانرود دیروز بر اثر ضرب و شتم توسط نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود زخمی شده است.

نوسود 1

بر اساس گزارش‌ رسیده روز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱٤٠١ یک کودک کولبر هفده ساله اهل شهرستان جوانرود با نام “صهیب قیطولی” توسط نیروهای هنگ‌مرزی نوسود مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. این کودک کولبر از ناحیه چشم چپ و بینی دچار شکستگی شده است.

این در حالی است که بامداد چهارشنبه ۲۵ خردادماه ۱٤٠١، بر اثر وقوع آتش‌سوزی در یک انبار سوخت در روستای مرزی هانی‌گرمله از توابع شهرستان نوسود دو کودک سوختبر کشته و یک کودک دیگر به شدت مجروح شده است.
بر اثر آتش‌سوزی که در یک انبار نگهداری بنزین رخ داده بود سه کودک سوختبر دچار سوختگی شدند که دو تن از آن‌ها با نام‌های “میلاد کریمی” ۱۸ ساله فرزند عثمان، که در دم جانباخته است و “پویا محمدعزیزیان” ۱۶ ساله فرزند موسی که در حین انتقال به بیمارستان شهرستان پاوه جانباخته است. یک کودک دیگر با نام “سوران علیمحمدی”، ۱۶ ساله نیز در این حادثه دچار سوختگی شدید شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

جان باختن یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو

چ ژوئن 22 , 2022
یک سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی خودرو در شهرستان خاش جان خود را از دست داد. به گزارش رسیده امروز چهارشنبه اول تیرماه ١٤٠۱، بر اثر واژگونی خودرو در محور ایرانشهر به خاش، یک سوختبر بلوچ در آتش سوخت. هویت این سوخت بر بلوچ “صالح عمرزهی” عنوان شده است. گفته […]
swxtbr

You May Like