زاهدان؛ آزادی عامر دادآفرین و محمد ملازهی با تودیع وثیقه

عامر دادآفرین و محمد ملازهی، شهروندان بازداشتی اهل ایرانشهر با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان زاهدان آزاد شدند.

image 41

به گزارش کولبرنیوز، روز یک‌شنبه هشتم مردادماه ١۴٠٢، عامر دادآفرین و محمد ملازهی، با تودیع قرار وثیقه پانصد و پنجاه میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان زاهدان آزاد شدند.
روز یک‌شنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، عامر دادآفرین ۱۸ ساله، پسر خانم فریبا بلوچ، پس از بازگشت از سفر انگلیس، به همراه دایی خود “محمد ملازهی” ۲۵ ساله، برادر خانم بلوچ، در حال بازگشت به ایرانشهر بودند که در ورودی شهر، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.
نیروهای امنیتی شرط آزادی این دو عضو خانواده خانم بلوچ را منوط به ترک فعالیت‌های سیاسی وی کرده و گفته‌اند که باید به طور آشکار اعلام کند دیگر هیچ اقدام و فعالیتی علیه جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

کولبرنیوز

Next Post

محیط زیست چشم اسفندیار رژیم

د جولای 31 , 2023
سایت “اکوسیستم” در سوم مردادماه از قول احد وظیفه، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی ایران نقل کرد که وضعیت بارندگی در نیمه شرقی ایران و عرض‌های شمالی از سال قبل بدتر است و تامین آب شُرب در بعضی مناطق، دغدغه جدی است این کارگزار رژیم […]
image 42

You May Like