خبر فوری: آزادی ریبوار عبداللهی فعال کارگری شناخته شده با قرار وثیقه از زندان سنندج

آزادی ریبوار عبداللهی فعال کارگری شناخته شده با قرار وثیقه از زندان سنندج

بنا به گزارش دریافتی بعد از ظهر امروز چهارشنبه 18 اسفند 1400 ریبوار عبداللهی فعال شناخته شده جنبش کارگری کردستان با قید وثیقه از زندان سنندج آزاد شد.
ریبوار عبداللهی 40 روز قبل بدون هیچ دلیلی و در حالیکه برای امورات روزانه به بیرون از منزلش رفته بود توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج منتقل شد. نامبرده طی مدت بازداشت اجازه ملاقات با خانواده‌اش را نداشت. بعد از اعتراضات مداوم خانواده، بویژه همسر و دختر خرد سالش، ریبوار عبداللهی با قرار وثیقه 150 میلیون تومانی از بازداشتگاه اطلاعات سنندج آزاد و مورد استقبال گرم جمع زیادی از فعالین کارگری و اجتماعی و خانواده و دوستانش قرار گرفت.

ریبوار عبداللهی از اعضای سابق «کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری» است وی سال 1393 بازداشت و توسط شعبه یکم دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی سعیدی به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

جای کارگران و انسانهای حق طلب زندان نیست.

کولبرنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کولبرها تسلیم نمی شوند!

چ مارس 9 , 2022
کولبرها تسلیم نمی شوند به قلم لوئیز و هه تاو مقدمه: ما به عنوان گروهی از دانشجویان مریوانی تصمیم گرفتیم که این مقاله را به فارسی ترجمه کنیم تا بدین وسیله گوشەهای از وضعیت افرادی را که در روژهلات(کردستان ایران) به کولبری مشغولند، نشان دهیم. این درحالیست که زمان چندانی […]

You May Like