رشت؛ تعیین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات چند فعال بازداشتی

روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات تعدادی از فعالان بازداشتی گیلان برگزار خواهد شد.

photo 2024 02 26 21 55 26

به گزارش کولبرنیوز، روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات تعدادی از فعالان حقوق زنان و فعالان سیاسی بازداشت‌شده در مردادماه سال جاری در استان گیلان، در شعبه سوم دادگاه انقلاب رشت به ریاست قاضی مهدی راسخی، برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، در تاریخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲، تعدادی از فعالان استان گیلان با یورش نیروهای امنیتی به منازل شخصی آنان و بدون حکم قضایی بازداشت شدند، از جمله سارا جهانی، هومن طاهری، یاسمین حشدری، شیوا شاه‌سیاه، نگین رضایی، واحده خوش‌سیرت، متین یزدانی، آزاده چاووشیان، زهره دادرس، زهرا دادرس، جلوه جواهری و فروغ سمیع‌نیا.

پس از گذشت چند روز در تاریخ ۲۷ مردادماه، بیشتر این فعالان به زندان لاکان رشت منتقل و سپس با تودیع قرار وثیقه بصورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان لاکان آزاد شدند.

کولبرنیوز

Next Post

سردشت؛ قتل یک کاسبکار کورد با شلیک نیروهای سپاه پاسداران

س فوریه 27 , 2024
صبح روز سه‌شنبه ٨ اسفندماه ۱۴۰۲، یک کاسبکار کورد با شلیک مستقیم نیروهای سپاه پاسداران رژیم به قتل رسید. به گزارش کولبرنیوز این کاسبکار جوان کورد با هویت «کاوان امجدی نیا» مشهور بە «کاوانی عزیزی گورە شیری»، اهل سردشت، متاهل و پدر سه فرزند، در نزدیکی روستای “ساوان” این شهر […]
کاسبکار کورد سردشت

You May Like