دیواندره؛ زخمی شدن یک کولبر با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی 

فرید (فامیلی مشخص نیست) کولبر اهل شهر دیواندره با تیراندازی مستقیم نیروهای سپاه پاسداران در نوارمرزی مرزی بانه به شدت زخمی شد. 

F94C244C 1C82 49CC AFEA 464DECA7011A

به گزارش کولبرنیوز شامگاه چهار‌شنبه ٢٩ شهریورماه ١۴٠٢، فرید (فامیلی مشخص نیست) کولبر اهل شهر دیواندره با تیراندازی مستقیم نیروهای سپاه پاسداران در نوارمرزی “کیله” شهر بانه به شدت زخمی شد.  

لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٦١ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ١١ کولبر معادل (%۱٨) کشته و ۵٠ کولبر معادل (%۸٢) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۶١ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۴۲ مورد معادل (%۶۹) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

Next Post

گزارش ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲ کولبر نیوز

ج سپتامبر 22 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، […]
telegram cloud photo size 4 5794062168688279695 y
Telegram Channel