دیدار جمعی از فعالین انجمن‌ها صنفی معلمان تهران و البرز با سارا سیاه‌پور+ویدیو

جمعی از فعالین صنفی معلمان و اعضای کانون صنفی معلمان تهران با سارا سیاه‌پور از فعالین صنفی معلمان تهران و البرز دیدار کردند.

به گزارش کولبر نیوز به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی معلمان ایران، امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه جمعی از فعالین صنفی معلمان و از اعضای کانون صنفی معلمان تهران و البرز با خانم سارا سیاه‌پور از فعالین صنفی معلمان تهران و البرز دیدار کردند. سارا سیاه‌پور روز شنبه دوازدهم شهریورماه پس از ده روز بازداشت توسط نیروهای ثارالله سپاه با تودیع قرار وثیقه سیصد میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد.

خانم سارا سیاه‌پور ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه دوم شهریورماه ۱٤۰۱، موقع بیرون رفتن از خانه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده بود. نیروهای امنیتی خانم سیاه‌پور را پس از بازداشت به خانه بازگردانده و منزل شخصی‌اش را نیز تفتیش کرده و وسایل شخصی ایشان را نیز با خود برده‌ بودند.

کولبرنیوز

Next Post

بازداشت چهار سوختبر بلوچ توسط نیروهای نظامی در شهرستان ریگان

چ سپتامبر 7 , 2022
چهار سوختبر بلوچ که علیه اخاذی نیروهای نظامی، از سوختبران اعتراض کرده بودند و در شبکه‌های اجتماعی فراخوان به اعتراض داده بودند توسط پلیس فتا دستگیر شدند. به گزارش رسیده روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱، چهار سوختبر بلوچ که در برابر اخاذی نیروهای انتظامی ایستادگی کرده بودند، توسط این […]
photo 2022 09 06 22 34 09

You May Like