جوانرود؛ بازداشت مجدد «خالد محمودی» توسط نیروهای امنیتی

«خالد محمودی» شهروند اهل شهر روانسر و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، بار دیگر توسط نیروهای امنیتی شهر جوانرود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

محمودی بازداشت مجدد

به گزارش کولبرنیوز روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، «خالد محمودی» شهروند ۲۰ ساله اهل روستای “شانره‌ش” از توابع شهرستان روانسر و ساکن شهر جوانرود توسط نیروهای امنیتی شهر جوانرود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. نیروهای لباسی شخصی وزارت اطلاعات بدون ارائه حکم قضایی در خیابان اقدام به بازداشت این شهروند کرده‌اند.

خالد محمودی روز سه‌شنبه اول آذرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان دیزل آباد کرمانشاه منتقل شده بود. نهایتاً پس از گذشت بیش از چهار ماه بازداشت، ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۲، با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شده بود.

تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

Next Post

افسردگی در دوران بارداری

ش مه 18 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it در طی دوران بارداری، بدن دچار تحولاتی عمده می‌شود و اضطراب حاصل از این تغییرات ممکن است به افسردگی منجر شود. تغییرات عاطفی دوران بارداری می‌تواند بر احساس شما نسبت به خود و جهان اطرافتان تاثیر بگذارد. اگر این تغییرات […]
image 4
Telegram Channel