جانباختن دو سوختبر بلوچ از جمله یک کودک سوختبر بر اثر آتش گرفتن خودرو در محور زاهدان به خاش+ویدیو

بر اثر واژگونی و آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور زاهدان به خاش، دو سوختبر بلوچ که یکی از آنها کودک بود در آتش سوخته و جان خود را از دست دادند.

به گزارش رسیده روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۱، دو سوختبر بلوچ بر اثر واژگونی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست دادند. هویت این دو سوختبر بلوچ “شه‌بخش مزارزهی” ۲۷ ساله فرزند جلایی و “رحمن بخش مزارزهی” ۱۶ ساله، هر دو اهل روستای گزن از توابع بخش پسکوه شهرستان سیب و سوران می‌باشند.

گفته می‌شود این دو سوختبر بلوچ حامل بنزین در محور زاهدان به خاش بودند که حدفاصل روستای میرآباد خودروی آنها واژگون و آتش گرفته است. طبق این گزارش، این دو سوختبر به دلیل شدت جراحات وارده توان خروج از خودرو را نداشته و در آتش سوخته‌اند.

در سال ۲۰۲۱ دستکم ۸٧ سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که در میان آنها، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین طی سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۱ سوختبر بلوچ به اشکال مختلف زخمی شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

فشار بر مبارزین و معترضین بی‌جواب نمانده است!

پ سپتامبر 15 , 2022
فشار بر مبارزین و معترضین بی‌جواب نمانده است! دستگاه‌های سرکوب رژیم بر میزان فشار به مبارزین کارگر، بازنشستگان معترض، خانواده‌های دادخواه و سایر اقشار ناراضی به طرز چشمگیری افزوده‌اند. بنابر اخبار منتشرشده پیامک‌هایی مبنی بر تشکیل پرونده قضائی برای بازداشت‌ شدگان تجمع روز شنبه ۱۲ شهریورماه کارگران رسمی صنعت نفت […]
photo 2022 09 15 17 50 37

You May Like