تیراندازی ماموران هنگ مرزی جکیگور به یک خودروی سوختبر بلوچ

مأموران هنگ مرزی جکیگور به یک خودروی سوختبر بلوچ تیراندازی کردند.

photo 2022 05 10 12 39 44

به گزارش کولبر نیوز به نقل از کمپین فعالین بلوچ، شامگاه یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، ماموران هنگ‌مرزی و لباس شخصی اطلاعات جکیگور به سمت یک خودروی سوختبر بلوچ تیراندازی کردند.

گفته می‌شود یک دستگاه خودروی سمند شخصی و دو خودرو از اداره اطلاعات در محور پیشین به جکیگور یک سوختبر را مورد تعقیب و گریز قرار داده و اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت آن کردند.

براساس این گزارش، پس از اینکه سوختبر بلوچ خود را به نزدیکی منطقه مسکونی در جکیگور رسانده است ماموران از ادامه تعقیب او منصرف شده و بازگشته‌اند.

طبق این گزارش، تیراندازی نیروهای نظامی باعث شده تا این سوخت بر از ناحیه سر زخمی شود و مرمی گلوله به صندلی اصابت کرده است.

از هویت این سوخت بر بلوچ اطلاعی در دسترس نیست.

گفتنی است، خودروی این سوختبر بلوچ حامل سوخت بنزین بوده که پس از تخلیه آن در شهر پیشین در مسیر بازگشت به منزل با گالن‌های خالی مورد تعقیب و گریز ماموران هنگ مرزی جکیگور و اداره اطلاعات قرار گرفته است.

براساس گزارش سالانه ۲۰۲۱ کمپین فعالین بلوچ، دستکم ۸۷ سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین طی این حوادث ۳۱ سوختبر بلوچ زخمی شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر جوان در نوارمرزی نوسود

س مه 10 , 2022
زخمی شدن یک کولبر جوان با تیراندازی مستقیم نیروهای در مرز نوسود. بر اساس گزارش‌های رسیده بامداد روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ یک کولبر جوان اهل روستای “هانه گرمله” از توابع شهرستان نوسود با نام “فرزاد نجیبی” در حین کولبری در نوارمرزی با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی زخمی شده است.بر […]
photo 2022 05 10 12 53 24

You May Like