تیراندازی مستقیم نیروهای مرصاد به یک خودروی سوختبر در شهرستان راسک

نیروهای مرصاد به یک خودروی سوختبر در شهرستان راسک تیراندازی کردەاند و در نتیجە باعث وارد شدن خسارات زیادی به خودرو شدند.

به گزارش کولبرنیوز، روز جمعه ۵ آبانماه ۱۴۰۲، نیروهای مرصاد در مرز هُنگ واقع در شهرستان راسک به سمت یک خودروی سوختبر تیراندازی کرده و باعث وارد شدن خسارات زیادی به خودرو شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای نظامی به سمت این خودروی وانت سایپا بصورت رگباری تیراندازی کرده‌اند که دستکم بیست گلوله به خودرو اصابت کرده است. لازم بە ذکر است کە به راننده آسیبی نرسیده است.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۲ میلادی دستکم ۱۰۵ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۵۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی شدند.

Next Post

آتش گرفتن یک خودروی سوختبری بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی

د اکتبر 30 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it بر اثر تیراندازی نیروهای نظامی به سوی یک خودروی سوختبر در اینرانشهر این خودرو دچار حریق شد. به گزارش کولبرنیوز، شب گذشته ۶ آبان ماه ۱۴۰۲، تیراندازی نیروهای امنیتی به سمت یک خودروی سوختبر در شهرستان پهره (ايرانشهر) منجر به […]
Screenshot 2023 10 30 083731
Telegram Channel