تماس تلفنی سه معلم بازداشتی و عضو انجمن صنفی معلمان کردستان-مریوان با خانواده‌هایشان

شعبان محمدی، مسعود نیکخواه و اسکندر لطفی سه عضو هیئت مدیره انجمن صنفی معلمان مریوان طی دیشب و امروز با خانواده‌های خود تماس داشته‌اند.

photo 2022 06 12 16 22 41

به گزارش شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی معلمان ایران، شعبان محمدی طی تماسی که با خانواده‌اش داشته است با روحیه قوی همیشگی ضمن رد همه اتهامات و دفاع از فعالیت‌های صنفی‌اش گفته باید به زودی او و دوستان دیگر آزاد شوند.

مسعود نیکخواه هم امروز صبح طی تماس با خانواده با روحیه قوی از شرایط خود ابراز رضایت کرده است. او نیز همچون شعبان محمدی در انتظار آزادی خود است.
در عین حال خبر رسید که اسکندر لطفی هم طی تماسی با خانواده از انتقال خود به تهران خبر داده است. او اعلام کرده است که به اعتصاب خود از چند روز پیش پایان داده است. روحیه و صدای اسکندر لطفی بسیار خوب و عالی بوده است.

شورای هماهنگی و معلمان ایران ضمن استقبال از احکام منع تعقیب و تبرئه پاره‌ای از کنشگران صنفی در سطح کشور خواهان پایان دادن به احضارها، بازداشت‌ها و مختومه شدن پرونده همکاران و به ویژه خواهان آزادی و مختومه شدن پرونده چهار معلم مرتبط با سناریوسازی کذایی صدا و سیما آقایان رسول بداقی، اسکندر لطفی، شعبان محمدی و مسعود نیکخواه است.

کولبرنیوز

Next Post

زخمی شدن یک کولبر در نوار مرزی بانه

ی ژوئن 12 , 2022
یک کولبر در مناطق مرزی سرتزین بخش ننور بانه بر اثر شلیک نیروهای مرزی رژیم مجروح شد. به گزارش کولبر نیوز امروز یکشنبه ۲۲ خرداد نیروهای مرزبانی رژیم در نوار مرزی بانه در مناطق کوهستانی روستای سرتزین بخش ننور بانه به سمت دسته‌ای از کولبران با سلاح ساچمه‌ای آتش گشودند […]
IMG 20220612 175601 325

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی