تداوم بازداشت و بلاتکلیفی سه عضو هیات مدیره انجمن فرهنگی-اجتماعی نوژین در سنندج

سیوان ابراهیمی، سوما پورمحمدی و سروه پورمحمدی از اعضای هیات مدیره انجمن فرهنگی-اجتماعی نوژین و از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر شهر سنندج، کماکان در اطلاعات و زندان کانون اصلاح و تربیت سنندج در بازداشت به سر می‌برند.

photo 2023 02 08 19 29 43

به گزارش کولبر نیوز سیوان ابراهیمی اهل شهر کامیاران، سوما و سروه پورمحمدی اهل شهر سنندج و از اعضای هیات مدیره انجمن فرهنگی-اجتماعی نوژین پس از گذشت به ترتیب۲۱، ٢١ و ۱۰ روز از زمان دستگیری توسط نهادهای امنیتی کماکان در اداره اطلاعات سنندج و زندان کانون اصلاح و تربیت سنندج در بازداشت نیروهای امنیتی به‌سر می‌برند.

سیوان ابراهیمی همسر زهرا محمدی از فعالین مدنی شهر کامیاران و عضو هیات مدیره انجمن فرهنگی-اجتماعی نوژین روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی شهر کامیاران بازداشت و به اطلاعات سنندج منتقل شده است.
سوما پورمحمدی روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ در حالی که برای پیگیری پرونده همسرش، ادریس منبری، دیگر عضو هیئت مدیره این انجمن به دادگاه مراجعه کرده بود، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
سروه پورمحمدی مسئول شعبه سنندج انجمن فرهنگی-اجتماعی نوژین نیز روز یک‌شنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، پس از مراجعه به دادگاه این شهر برای پیگیری پرونده اعضای بازداشت شده این انجمن، توسط نیروهای حکومتی بازداشت شد.

لازم به ذکر است که چهار تن از اعضای هیات مدیره انجمن فرهنگی-اجتماعی نوژین با اسامی زهرا محمدی (محکوم به حبس)، سیوان ابراهیمی (تحت بازداشت)، سوما پورمحمدی(تحت بازداشت) و سروه پورمحمدی(تحت بازداشت)، در زندان هستند و ادریس منبری دیگر عضوی هیات مدیره انجمن فرهنگی-اجتماعی نوژین نیز با قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان سنندج آزاد شده است.

کولبرنیوز

Next Post

نامه فرهاد میثمی خطاب به شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان

پ فوریه 9 , 2023
نامه فرهاد میثمی خطاب به شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان شورای محترم هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان!با سلامعنایت آن شورا به کنش کوچک ایستادگیِ این وظیفه‌دارِ خُرد برایم مایه‌ی نهایت مباهات است. در هماهنگی با آنچه ذکر فرموده‌اید، بی‌تردید من نیز شوق وافر دارم که در آن آینده به عنوان عضو […]
photo 2023 02 09 13 20 44

You May Like