بیانیه سه معلم زندانی به مناسبت روز جهانی کارگر و روز معلم از زندان لاکان

اول ماه می؛ روز جهانی کارگر و ۱۲ اردیبهشت روز معلم بر همه کارگران، معلمان و عموم زحمت‌کشان مزدبگیر فرخنده باد.

photo 2023 04 30 08 05 38

ساز و کارها در ادوار مختلف تاریخ به گونه‌ای طراحی شده است که؛ دو قشر کارگر و معلم، فارغ از این که زمامداری در انحصار چه جریان‌هایی باشد و به رغم تفاوت‌ها، کشمکش‌ها و تضادها میان‌شان ؛ همواره بر سرکوب مطالبات مزدبگیران وحدت نظر داشته‌اند.

اول ماه می و ۱۲ اردیبهشت روزهای نمادین برای وحدت و همبستگی کارگران و معلمان و اصرار بر مطالبه‌گری کنونی برای رسیدن به خواسته‌های به حق و قانونی آن‌ها بوده و خواهد بود.

ضمن تبریک و شادباش این روزهای مبارک؛ ما معلمان زندانی هم‌چنان بر خواسته‌های صنفی ومطالبه‌گری معلمانه خود تأکید می‌ورزیم و ایمان راسخ داریم؛ برای تحقق جهانی بهتر و ایرانی عادلانه، تحقق این مطالبات؛ خیر عمومی را به همراه خواهد داشت.

بار دیگر تأکید می‌کنیم که؛ توبیخ، تبعیض و زندان، هرگونه مسیر مطالبه‌گری را مسدود نخواهد کرد. بلکه بر روند مطالبه‌گری، برای رسیدن به خواسته‌های به حق و قانونی؛ یاری بیشتر خواهد رسانید.

یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
زندان لاکان رشت-بند میثاق

  • محمود صدیقی‌پور
  • انوش عادلی
  • عزیز قاسم‌زاده

کولبرنیوز

Next Post

واژگون شدن یک خودروی سوختبر بلوچ در سراوان+ویدیو

ی آوریل 30 , 2023
با تعقیب و گریز نیروهای مرصاد خودروی یک سوختبر بلوچ در سراوان واژگون شد. به گزارش کولبرنیوز به نقل از کمپین فعالین بلوچ روز شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، با تعقیب‌ و گریز نیروهای مرصاد یک خودروی سوختبر بلوچ در سراوان واژگون شد. گفته می‌شود در اثر واژگونی خودرو پای راننده […]
photo 2023 04 30 10 39 15

You May Like