بوکان؛ انتقال حسن مردانی و لقمان پیشیار به زندان بوکان

حسن مردانی و لقمان پیشیار، شهروندان بازداشتی اهل شهر بوکان از بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه به زندان بوکان منتقل شدند.

photo 2023 10 04 21 08 18

به گزارش کولبرنیوز روز چهارشنبه ١٢ مهرماه ۱۴۰۲، حسن مردانی و لقمان پیشیار، شهروندان بازداشتی اهل شهر بوکان پس از اتمام مراحل بازجویی از بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه به زندان بوکان منتقل شدند.
بر اساس این گزارش، این دو شهروند در مدت زمان بازداشت تنها دو تماس کوتاه تلفنی با خانواده‌‌هایشان داشته‌‌ بودند و طی این دو مرتبه اجازه اعلام محل نگهداری به آن‌ها داده نشده است. در مدت زمان بازداشت، بی‌‌خبری از سرنوشت این افراد منجر به افزایش نگرانی خانواده‌های آنها شده بود.
شامگاه پنج‌شنبه ١٩ مردادماه ١۴٠٢، لقمان پیشیار و حسن مردانی دو شهروند اهل شهر بوکان توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت و بازجویی این شهروندان کرده‌اند. تا لحظه تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

سخنی به مناسبت روز جهانی معلم

پ اکتبر 5 , 2023
امروز پنج‌شنبه ۵ اکتبر، برابر با ۱۳ مهرماه، روز جهانی معلم است. این روز در سال ١٩٩۴ توسط سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی سازمان ملل (یونسکو) و سازمان جهانی کار (آی ال او) به عنوان روز جهانی معلم نام‌گذاری شد. هدف از اعلام چنین روزی “بها دادن به معلمان، قدردانی […]
photo 2023 10 05 12 02 23

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی