بهبود وضعیت جسمی هستی حسین‌پناهی نوجوان ۱۶ اهل دهگلان

وضعیت جسمی هستی حسین‌پناهی که در اثر ضربه‌ی باتوم توسط نیروهای حکومتی از ناحیە سر آسیب دیدە بود، پس از گذشت چهار ماه بهبود یافتە و از حالت کُما بیرون آمده است.

photo 2023 03 19 22 57 42

بر اساس گزارشات رسیده به کولبر نیوز، وضعیت سلامت هستی حسین‌پناهی دانش‌آموز ۱۶ ساله‌‌ اهل روستای قروچای از توابع دهگلان استان کردستان، که در اثر ضربه‌ی باتوم نیروهای حکومتی از ناحیە سر آسیب دیدە بود، رو به بهبود است. هستی حسین‌پناهی در جریان سرکوب اعتراضات سراسری توسط نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی در ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱، بر اثر ضربات متداوم باتوم به سر دچار آسیب جدی شدە و نزدیک به سه ماه در وضعیت کما در بیمارستان کوثر سنندج بستری بود.
در آخرین عکس منتشر شدە از این دانش‌آموز ۱۶ ساله دیده می‌شود که او هوشیاریش را بدست آورده و دستش را بە علامت پیروزی بالا بردە است.

لازم به ذکر است که خانواده هستی حسین‌پناهی در ماههای اخیر تحت فشار شدید نیروهای امتیتی قرار داشتند. پدر این نوجوان ۱۶ ساله پیشتر اعلام کرده بود که از سوی نیروهای امنیتی تهدید شده بود تا در رابطه با وضعیت پیش‌آمده برای هستی بگوید که دخترش از ماشین خود را به بیرون پرت کرده است، در حالی که مادر هستی گفته بود وی در اثر ضربه باتوم به سرش دچار خونریزی شده و اثر باتوم روی سرش کاملاً مشهود است.

کولبرنیوز

Next Post

انتقال سپیده قلیان به بند زنان زندان اوین

د مارس 20 , 2023
سپیده قلیان، فعال مدنی و حقوق کارگران که شامگاه چهارشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱، ساعاتی پس از آزادی از زندان اوین، در مسیر برگشت به خانه در شهر قم توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود به بند زنان زندان اوین منتقل شد. به گزارش کولبر نیوز به نقل از هرانا، شامگاه […]

You May Like