بانە؛ مجروح شدن یک کولبر با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

روز یکشنبە ٢ مهرماه ١٤٠٢، یک کولبر بر اثر شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوار مرزی بانە از ناحیه «پا» مجروح شد.

photo 2023 09 26 10 16 21

بە گزارش کولبرنیوز، روز یکشنبە ٢ مهرماه ١٤٠٢، یک کولبر اهل بانه بر اثر شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در منطقە مزری «کانی سور» بانە از ناحیه «پا» مجروح شد.

هویت این کولبر “فرهاد قادرپور”، ٣٥ سالە و اهل شهرستان بانە گزارش شدە است.

بە گفتە یک منبع: (نیروهای هنگ‌مرزی، به سمت یک خودروی حامل کولبران با ١١ تن سرنشین در حین بازگشت از منطقه مرزی «کانی سور»، آتش گشوده و در نتیجه آن یک‌کولبر با هویت «فرهاد قادرپور» از ناحیه پا زخمی شده است.)

این منبع مطلع همچنین اشاره کرد که فرهاد قادرپور امکان مراجعه به مراکز درمانی را نداشته و پس از مداوا در محل به منزل شخصی‌اش منتقل شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

Next Post

شاهرود؛ عدم آزادی عاطفه رنگریز علی‌رغم تعیین قرار وثیقه

س سپتامبر 26 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it علی‌رغم تعیین وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی از سوی دستگاه قضایی جهت آزادی عاطفه رنگریز و تهیه آن از توسط خانواده؛ از آزادی وی ممانعت به عمل آمده است. به گزارش کولبرنیوز، علی‌رغم تعیین وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی از سوی دستگاه […]
photo output 3
Telegram Channel