کرمانشاه‌؛ جانباختن یک کولبر به علت شدت جراحات

عطا حسینی کولبر اهل شهر پاوه، پس از ۹ روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ به علت شدت جراحات جانش را از دست داد.

به گزارش کولبرنیوز شامگاه پنج‌شنبه بيست و چهارم اسفندماه ۱۴۰۲، “عطا حسینی” کولبر ۳۲ ساله اهل روستای “بلبزان” به علت شدت جراحات وارده، پس از ٩ روز دست‌وپنجه نرم کردن با مرگ سرانجام در بیمارستان طالقانی کرمانشاه جانش را از دست داد.

روز پنج‌شنبه ١٧ اسفندماه ۱۴۰۲، عطا حسینی بر اثر شدت جراحات دچار مرگ مغزی شده بود. عطا حسینی روز چهارشنبه ١۶ اسفندماه ۱۴۰۲، بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی نوسود از ناحیه سینه به شدت زخمی شده بود. بر اساس این گزارش نامبرده پس از این‌که دچار مرگ مغزی شده بود از بیمارستان قدس شهر پاوه با آمبولانس به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شده بود. عطا حسینی متاهل و دارای یک فرزند می‌باشد.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز در سال ٢٠٢٣ میلادی، جمعاً ٢٩٩ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۳۲ کولبر معادل (%۱۱) کشته و ٢۶۷ کولبر معادل (%۸۹) نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ٢٩٩ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ٢۶١ مورد معادل (%٨٧) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است. هم‌چنین از مجموع ۲۹۹ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند، تعداد ۳۰ نفر از آن‌ها کودک زیر ١٨ سال می‌باشند.

کولبرنیوز

Next Post

در گرامیداشت ۳۶مین سالگرد جانباختگان بمباران شیمیایی حلبچه و پیشمرگان گردان شوان

ج مارس 15 , 2024
۳۶ سال پیش درست در چنین روزی، در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه صبح، چند هواپیمای بمب‌افکن رژیم بعث عراق بر روی آسمان شهر کوچک حلبچە در کردستان می‌چرخیدند، و اولین بمب‌های شمیایی خود را بر سر کودکان، زنان، مردان، جوانان، پیران و بر سر شهر فرو ریختند. در همان […]
گرامیداشت ۳۶مین سالگرد جانباختگان بمباران شیمیایی حلبچه و پیشمرگان گردان شوان

You May Like