بانه؛ زخمی شدن یک کولبر جوان با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی

شهرام مرادویسی کولبر جوان اهل شهر سقز با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه به شدت زخمی شد.

telegram cloud photo size 4 5965301337958761804 y

بە گزارش کولبرنیوز روز شنبه ٢٧ آبان‌ماه ۱۴۰۲، شهرام مرادویسی کولبر ۲۲ ساله اهل شهر سقز توسط نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه مورد هدف تیراندازی قرار گرفته و زخمی شده است. بر اساس این گزارش نیروهای هنگ‌مرزی با اسلحه جنگی این کولبر را هدف قرار داده‌اند. شهرام مرادویس از ناحیه دست و پا به شدت زخمی شده است.

لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به بیمارستان شفا شهر سفکقز منتقل شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ۶ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

سنندج؛ هاجر سعیدی روانه زندان شد

ی نوامبر 19 , 2023
هاجر سعیدی فعال جنبش زنان و کارگری شهر سنندج، جهت گذراندن یک سال حکم حبس تعزیری راهی زندان مرکزی سنندج شد. به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲، هاجر سعیدی فعال جنبش زنان و کارگری شهر سنندج، جهت گذراندن یک سال حکم حبس تعزیری راهی بند زنان زندان مرکزی […]
telegram cloud photo size 4 5967553137772444880 y

You May Like