بانه؛ زخمی شدن یک کولبر اهل مریوان در نوارمرزی هەنگه‌ژال

نریمان ساعدی کولبر جوان اهل روستای “دویسه” از توابع شهر مریوان با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هەنگه‌ژال بانه زخمی شد.

photo1699813939

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه ٢٠ آبان‌ماه ۱۴۰۲، نریمان ساعدی کولبر جوان اهل روستای “دویسه” از توابع شهر مریوان با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هەنگه‌ژال بانه زخمی شد. بر اساس این گزارش نریمان ساعدی با سلاح ساچمه‌ای هدف قرار گرفته است و از ناحیه باز و کمر زخمی شده است. لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه منتقل شده است.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز در ٦ ماە نخست سال ١۴٠۲، جمعاً ۸۵ کولبر در مناطق مرزی و مسیرهای بین جاده‌ای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم، بهمن و سرمازدگی، رفتن روی مین، سقوط از کوه و ارتفاع و سایر موارد کشته و زخمی شده‌اند. از این تعداد جمعاً ۱۳ کولبر معادل (%۱۵) کشته و ۷۲ کولبر معادل (%۸۵) نیز زخمی شده‌اند.از مجموع ۸۵ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ۷۷ مورد معادل (%۹۱) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

Next Post

بانه؛ زخمی شدن یک کولبر جوان اهل شهر سقز در نوارمرزی هەنگه‌ژال

ی نوامبر 12 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it یونس قادری کولبر ١٩ ساله اهل شهر سقز با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هەنگه‌ژال بانه از ناحیه پا به شدت زخمی شد. به گزارش کولبرنیوز روز یک‌شنبه ٢١ آبان‌ماه ۱۴۰۲، یونس قادری کولبر ١٩ ساله اهل شهر سقز […]
photo1699815098
Telegram Channel