بازداشت فرزانه برزه‌کار مادر عرفان رضایی، از جانباختگان اعتراضات سراسری ١٤٠١

روز یکشنبە ١٢ شهریورماه ١٤٠١، فرزانه برزه‌کار مادر عرفان رضایی از جانباختگان اعتراضات سراسری ١٤٠١، پس از حضور در مراسم خاکسپاری جواد روحی بازداشت و به اداره اطلاعات شهر ساری منتقل شد.

photo 2023 09 04 13 49 01

بە گزارش کولبرنیوز، روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه ، فرزانه برزەکار مادر عرفان رضایی از جانباختگان اعتراضات سراسری ١٤٠١ در شهر آمل، پس از حضور در مراسم خاکسپاری جواد روحی، زندانی سیاسی جان‌باخته در زندان نوشهر، بازداشت و به اداره اطلاعات شهر ساری منتقل شد.
لازم بە ذکر است، بازداشت خانم برزه‌کار یک روز پس از سالروز تولد فرزندش و در حالی انجام شده است که دستگاه‌های امنیتی پیشتر او را از حضور بر سر آرامگاه فرزندش منع کرده ‌بودند.
عرفان رضایی، معترض ۲۱ ساله‌، در تاریخ ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات خیزش انقلابی ژینا در شهر آمل، بر اثر شلیک مستقیم نیروهای حکومتی کشته شد.

کولبرنیوز

Next Post

کشته و زخمی شدن دو سوختبر بلوچ در دشتیاری

د سپتامبر 4 , 2023
دو سوختبر بلوچ بر اثر سانحه رانندگی در محور راسک به دشتیاری کشته و زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز روز جمعه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۲، دو سوختبر بلوچ در پی حادثه رانندگی در محور راسک به دشتیاری کشته و زخمی شدند. هویت سوختبر کشته شده “معاویه بلوچکاری” فرزند محمد صدیق و […]
photo 2023 09 04 15 30 45

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی