ایرانشهر؛ مجروح شدن یک سوختبر در پی آتش سوزی خودرو

در محور ریگان _ ایرانشهر یک سوختبر بلوچ در پی آتش سوزی خودرو مجروح شد.

به گزارش کولبرنیوز، بامداد امروز ‌سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲، یک سوختبر در اثر آتش گرفتن خودرو در محور ریگان به ایرانشهر و حد فاصل مسجد الفضل مجروح شده است.

از هویت و وضعیت سوختبر مجروح شده تا لحظه تنظیم گزارش اطلاعی در دست نیست.

به گفته منابع محلی: « حوالی ساعت ۳ بامداد امروز یک خودرو سوختبر به دلایل نامعلومی دچاره حریق شده که در پی آن یک سوختبر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.»

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۲ میلادی دستکم ۱۰۵ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۵۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی شدند.

کولبرنیوز

Next Post

مجروح شدن دست‌کم یک سوختبر بلوچ در پی آتش‌سوزی در یک محل دپوی سوخت

س دسامبر 12 , 2023
در پی انفجار در یک محل دپوی سوخت در روستای کنتان، دست‌کم یک سوختبر بلوچ مجروح شده است. به گزارش کولبرنیوز؛ روز گذشته دوشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲، یک محل دپوی سوخت(مندی) در روستای کنتان واقع در شهرستان زرآباد، دچار حریق شده و دستکم یک سوختبر بلوچ مجروح شده است. […]
photo 2023 12 12 18 45 52

You May Like