اهدای عضو نوجوان بوکانی به سه نفر جان دوباره بخشید

اشکان عباسی، نوجوان ۱۷ ساله بوکانی که در یک حادثه بر اثر ضربه به سر دچار ترومای گردن و مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده اعضای آن به بیماران نیازمند اهدا شد.

photo 2023 08 12 14 53 59

بە گزارش کولبر نیوز، اشکان عباسی، نوجوان ۱۷ ساله بوکانی که در یک حادثه بر اثر ضربه به سر دچار ترومای گردن و مرگ مغزی شده بود، ، پس از اطمینان پزشکان از عدم بازگشت دوباره به زندگی و با رضایت خانواده اعضای آن به بیماران نیازمند اهدا شد.

اشکان عباسی براثر ضربە دچار مرگ مغزی شده بود و پس از پنج روز بستری در بیمارستان شهید دکتر قلی پور به ارومیه اعزام شد. پس از اینکە پزشکان از عدم بازگشت او اطمینان حاصل کردند، خنوادە اشکان بە اهدای دو کلیە و کبد وی بە سە بیمار دیگر رضایت دادند.
این هفتمین اهدای عضو در استان آذربایجان غربی و اولین اهدای عضو در سال‌جاری در شهرستان بوکان می‌باشد که بنام “اشکان عباسی” ۱۷ ساله اهل شهرستان بوکان ثبت شد.‎

کولبرنیوز

Next Post

ایرانشهر؛ آتشسوزی در نخلستان‌های دهستان دامن

ش آگوست 12 , 2023
روز جمعە ٢٠ مردادماه ١٤٠٢، آتشسوزی در نخلستان‌های روستای “کج کوش” واقع در دهستان دامن، منجر بە سوختن ۲۰ تا ۳۰ نخل خرما شد. بە گزارش کولبرنیوز، بە نقل از حال‌وش، روز جمعە ٢٠ مردادماه ١٤٠٢، نخلستان‌های روستای “کج کوش” واقع در دهستان دامن از توابع شهرستان ایرانشهر در استان […]
photo 2023 08 12 15 09 51

You May Like