اطلاعیه کمیته مرکزی کومه‌له در محکوم کردن حملات جمهوری اسلامی به مقرات احزاب سیاسی کردستان ایران در اقلیم کردستان

اطلاعیه کمیته مرکزی کومه‌له در محکوم کردن حملات جمهوری اسلامی به مقرات احزاب سیاسی کردستان ایران در اقلیم کردستان

photo 2022 09 28 17 25 58

رژیم جمهوری اسلامی ناتوان از خاموش کردن خیزش انقلابی مردم ایران، با این هدف که به خیال خود نگاه‌ها را از صحنه خروش پر شور مردم در خیابان‌های کردستان و ایران متوجه بیرون مرزها کند، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه قبل از ظهر امروز چهارشنبه ۶ مهرماه مقرات احزاب سیاسی کردستان ایران در عمق اقلیم کردستان را مورد حملات موشکی و پهپادی قرارداده است.
در این حملات مقرات سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ایران، سازمان زحمتکشان کردستان ایران، حزب دموکرات کردستان ایران و حزب آزادی کردستان هدف قرار گرفته اند. طبق آخرین خبرها در جریان این حملات ٩ تن جانباختەاند و شماری نیز زخمی شدەاند. ما این حملات جنایتکارانه را که خطرات آن بیشتر متوجه مردم عادی بویژه کودکان و سالخوردگان ساکن در مجاورت این مقرات است، به شدت محکوم می‌کنیم.
جمهوری اسلامی طی سالهای گذشته بارها مرتکب اعمال تروریستی و حملات موشکی و توپخانەای بر علیه احزاب اپوزسیون و مردم عادی اقلیم کردستان شده است. هر بار هم اینگونه اعمال رژیم با عکس العمل مردم کردستان ایران و ابراز نفرت مردم اقلیم کردستان روبرو شده است. با همه اینها جمهوری اسلامی از گذشته درس نیاموخته است و ناتوان از خاموش کردن شعلەهای خیزش انقلابی مردم کردستان و ایران بار دیگر این سیاست شکست خورده را تکرار کرده است.
ما اطمینان داریم موج عظیمی که به دنبال قتل ژینای جوان از کردستان برخاست و سرتاسر ایران را در برگرفت، با اینگونه تلاش‌های از سر استیصال فروکش نخواهد کرد. بدون شک جمهوری اسلامی پاسخ این جنایات را در خروش تودەگیرتر و فریاد رساتر مردم بەپاخاسته خواهد گرفت.

کمیته مرکزی کومەله
(سازمان کردستان حزب کمونیست ایران)
۶ مهرماه ۱۴۰۱
‏۲۸ سپتامبر ۲۰۲۲

کولبرنیوز

Next Post

علیه شعار «مرد٬ میهن٬ آبادی»

چ سپتامبر 28 , 2022
نویسندە: مراد روحی در مقابل شعار مترقی و رادیکال «زن٬ زندگی٬ آزادی»٬ یک شعار بسیار مساله دار در فضای مجازی منتشر شده است که لازم است همه‌ی نیروهای مترقی و دموکراتیک علیه آن جهت‌گیری بکنند و نگذارند این شعار بسط پیدا بکند. در حالیکه شعار «زن٬ زندگی٬ آزادی» همبستگی بی‌نظیری […]
photo 2022 09 28 18 33 59

You May Like