اشنویه؛ هفت شهروند جهت تحمل حبس راهی زندان شدند

هفت شهروند اهل اشنویه، جهت تحمل دوران محکومیت خود راهی زندان شدند.

IMG 4954

به گزارش کولبرنیوز، امروز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، هفت شهروند اهل اشنویه با هویت «شوانە بابکری» ٣٧ سالە، «شفیع بابکری» ٣٥ سالە، «صالح سخاوت» ٣٤ سالە، «سوران بنگینی» ٢٠ سالە، «هیوا شریفی» ١٩ سالە، «شهرام ابراهیمی» ٢١ سالە، «شاهین ابراهیمی» ٢٥ سالە، بازداشت و جهت تحمل دوران محکومیت خود به زندان این شهر منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، این شهروندان پس از بازداشت و بازجویی طی یک دادگاه فرمایشی مجموعا به ۳۰ ماه حبس تعزیری محکوم شدند. طی حکم صادره توسط دادگاه «شوانە و شفیع بابکری» که برادر هستند، هر کدام بە ۶ ماه حبس تعزیری، «شاهین و شهرام ابراهیمی» هر کدام بە ٣ ماه حبس تعزیری، «سوران بنگینی» به ٣ ماه حبس تعزیری، «صالح سخاوت» به ٣ ماه حبس تعزیری و «هیوا شریفی» بە ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدەاند.

لازم به ذکر است، این شهروندان در تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم عروسی «سوران بنگینی» بازداشت شده و پس از یک ماه با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شده بودند.

کولبرنیوز

Next Post

کاشمیر، ضرب و جرح یک نوجوان سوختبر بلوچ

ج آوریل 5 , 2024
یک نوجوان سوختبر بلوچ توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی کاشمر، مورد ضرب و جرح قرار گرفت. به گزارش کولبرنیوز بە نقل از رسانک، روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، یک نوجوان ۱۷ ساله سوختبر بلوچ اهل زاهدان که بعنوان شاگرد به همراه بستگان خود سوختبری می کرد توسط نیروهای راهنمایی […]
ضرب و جرح یک نوجوان سوختبر بلوچ

You May Like