ارومیه؛ مرگ یک کولبر بر اثر سرمازدگی

قسیم کریمی کولبر ۲۳ ساله اهل روستای “فیروزیان” از توابع منطقه صومابرادوست ارومیه بر اثر سرمازدگی در ارتفاعات مرزی ترکیه جانش را از دست داد.

photo1700478227

به گزارش کولبرنیوز شامگاه یک‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲، قسیم کریمی کولبر ۲۳ ساله اهل روستای “فیروزیان” از توابع منطقه صومابرادوست ارومیه بر اثر سرمازدگی در ارتفاعات مرزی ترکیه جانش را از دست داده است. بر اساس این گزارش قسیم کریمی فرزند ایرج متاهل و دارای دو فرزند می‌باشد.

با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز، از اول مهرماه تا ٢۸ آبان‌ماه ١۴٠۲، جمعاً ١۴۱ کولبر از جملە ٨ کودک زیر هجدە سال در مناطق مرزی کوردستان بر اثر عواملی هم‌چون تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی، ضرب و شتم توسط نیروهای نظامی رژیم و رفتن روی مین، کشته و زخمی شده‌اند.
از این تعداد جمعاً ۷ کولبر کشته و ١٣۴ کولبر نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ١۴۱ کولبری که کشته و زخمی شده‌اند ١٢٩ مورد معادل (%٩۳) با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی صورت گرفته است.

کولبرنیوز

Next Post

چابهار؛ غرق شدن یک کودک ۴ ساله بلوچ در هوتگ

د نوامبر 20 , 2023
یک کودک خردسال بلوچ پس از سقوط به داخل یک هوتگ در روستای “عبداک‌زهی” از توابع بخش پلان چابهار غرق و جان خود را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز روز یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲، یک کودک ۴ ساله بلوچ پس از سقوط به داخل یک هوتگ در روستای “عبداک‌زهی” […]
msg 1001143457715 80576

You May Like