آلمان؛ برگزاری اولین مراسم پراید رنگین‌کمانی‌های افغانستانی در شهر برمن

اولین رژه افراد ال جی بی تی کیوپلاس افغانستانی و حامیان آن‌ها در شهر برمن آلمان با حضور گسترده و پرشور فعالین و افراد رنگین‌کمانی افغانستانی برگزار گردید.

telegram cloud photo size 4 6007856062906088644 y

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه چهارم شهریورماه ١۴٠٢، اولین رژه افراد ال جی بی تی کیوپلاس افغانستانی و حامیان آن‌ها در شهر برمن آلمان با حضور گسترده و پرشور فعالین و افراد رنگین‌کمانی افغانستانی برگزار گردید.

پیام این مراسم این بود که “ال جی بی تی”های افغانستانی دیگر به عقب بر نخواهند گشت و طالبان باید توسط جهان تحریم و بایکوت گردد و به آن اجازه نداد تا رنگین‌کمانی‌ها را مورد آزار قرار دهد.

این مراسم با شعارهای اعتراضی و مطالبات رنگین‌کمانی‌های افغانستانی در قالب یک بیانیه همراه بود و از جامعه جهانی خواستند که توجه ویژه‌ای به افراد رنگین‌کمانی و مطالبات آن‌ها در افغانستان بشود.

کولبرنیوز

Next Post

مهاباد؛ احضار و تهدید خانواده آزاد حسین‌پوری از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱

ی آگوست 27 , 2023
روز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲، شهروز حسین‌پوری، برادر آزاد حسین‌پوری از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، به اداره اطلاعات مهاباد احضار شده و مورد بازجویی و تهدید قرار گرفته‌ است. به گزارش کولبر نیوز، روز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲، شهروز حسین‌پوری، برادر آزاد حسین‌پوری از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، به اداره […]
telegram cloud photo size 4 6007856062906088648 y

You May Like