آزادی کبری هوتی پس از یک هفته بازداشت

کبری هوتی زن ۲۳ ساله بلوچ که هفته پیش با یورش نیروهای اطلاعات سپاه به منزلش بازداشت شده بود، با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد.

photo 2023 02 16 13 20 59

به گزارش کولبر نیوز امروز پنج‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، کبری هوتی ۲۳ که روز ۱۹ بهمن‌ماه با یورش نیروهای اطلاعات سپاه به منزلش در ایرانشهر بازداشت شده بود، پس از گذشت هفت روز از زمان دستگیری، امروز با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد.
کبری هوتی، اهل روستای حُمیری واقع در شهرستان کسرکند (قصرقند)، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع و معادن از دانشگاه صنعت و معدن و فعال محیط زیست می‌باشد.
بر اساس گزارش‌های دریافتی، اتهامات مطرح شده علیه خانم هوتی «فعالیت در فضای مجازی، تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی» عنوان شده است.
نامبرده یک روز پس از بازداشت به زاهدان منتقل شده و زمان آزادی تنها دو بار توانسته بود که با خانواده تماس تلفنی برقرار کند.

گفتنی است که طی چند روز اخیر دستگاه قضایی بلوچستان پس از قبول وثیقه قول آزادی وی را داده ولی هربار به بهانه پایان یافتن وقت اداری، از آزادی وی جلوگیری کرده بودند.

Next Post

یک کولبر در مرز نوسود زخمی شد

پ فوریه 16 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it شب چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه نیروهای هنگ مرزی نوسود به سمت دسته‌ای از کولبران آتش گشودند که در نتیجه‌ی آن یک کولبر زخمی شد. به گزارش کولبر نیوز این حادثه که در منطقه مرزی “کله‌بر” نوسود رخ داد باعث زخمی […]
Telegram Channel