آتش‌سوزی در محل دپوی سوخت (منڈی‌) در منطقه سفید آبه از توابع نیمروز + ویدیو

یک مکان دپوی سوخت (منڈی‌) گازوییل در منطقه سفدآبه از توابع نیمروز دچار آتش‌سوزی شد و دو خودرو طعمه حریق شدند.

به گزارش رسیدە شامگاه امروز جمعه ۱۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، یک مکان دپوی سوخت (منڈی‌) گازوییل در منطقه سفدآبه از توابع نیمروز دچار آتش‌سوزی شد و دو خودرو طعمه حریق شدند. ساعتی پیش یک مکان دپوی سوخت دچار آتش‌سوزی شد و دو خودرو سواری طعمه حریق شدند که هنوز هم شعله‌های آتش زبانه می‌کشد.

تا لحظه تنظیم گزارش از جزئیات بیشتر و یا خسارات مالی و جانی این حادثه اطلاعی در دسترس نیست.

گفتنی است که منڈی‌ها محل دپوی سوختی هستند که از سایر شهرستان به منطقه آورده می‌شود و سوختبران با خرید و انتقال آن به امرار معاش می‌پردازند.
سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند.
با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۲ میلادی دستکم ۱۰۵ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۵۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی شدند.

کولبرنیوز

Next Post

یورش نیروهای سپاه پاسداران بە مناطق مرزی در کلەگان و مصادرە صدها راس الاغ سوختبران بلوچ + ویدیو

ش آوریل 8 , 2023
امروز شنبه ١٩ فروردین ماه ۱۴۰۲، نیروهای سپاه پاسداران با یورش به منطقه مرزی در کله‌گان از توابع شهرستان شستون (سراوان) صدها راس الاغ سوختبران بلوچ را مصادره کردند. گفته می‌شود نیروهای سپاه پاسداران برای جلوگیری از سوختبری توسط مردم، همواره الاغ های سوختبران را مصادره و در بین کوه‌ها […]
Screenshot 2023 04 08 162114

You May Like