مهاباد؛ احضار و تهدید شیدا حسین‌پوری، خواهر آزاد حسین‌پوری از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱

امروز سەشنبە ٧ شهریورماه ۱۴۰۲، شیدا حسین‌پوری، خواهر آزاد حسین‌پوری از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، به اداره اطلاعات مهاباد احضار شده و مورد بازجویی و تهدید قرار گرفته‌ است.

photo 2023 08 29 18 31 26

به گزارش کولبر نیوز، امروز سەشنبە ٧ شهریورماه ۱۴۰۲، شیدا حسین‌پوری، خواهر آزاد حسین‌پوری از جانباختگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، به اداره اطلاعات مهاباد احضار شده و مورد بازجویی و تهدید قرار گرفته‌ است.
بر اساس این گزارش، ماموران اداره اطلاعات به خانم حسین‌پوری هشدار دادەاند کە از شرکت در هرگونە فراخوان و تجمعی در آستانەی ٢٥ شهریورماه و نیز حضور در رسانه‌های اجتماعی خودداری کند.

لازم بە ذکر است، روز یکشنبە گذشتە نیز، آقای شهروز حسین‌پوری، برادر آزاد حسین‌پوری به اداره اطلاعات مهاباد احضار شده و بە وی گفتە شدە بود که ظرف ۴۸ ساعت آینده به همراه خواهرانش به این اداره مراجعه کرده و مدارک و گذرنامەهای خود را تحویل دهند. ماموران امنیتی بە ایشان نیز اعلام کردە بودند که از هر گونه فعالیتی خودداری کنند.

پیشتر نیز در تاریخ ٢٢ تیرماه ١۴٠٢، پنج نفر از اعضای خانوادە آزاد حسین‌پوری بە نام‌های “فریبا حسین‌پوری” (خواهر)، “شیما حسین‌پوری” (خواهر)، “شیرین حسین‌پوری” (خواهر)، “رحمان اسماعیلی” (داماد)، “شهروز حسین‌پوری” (برادر)”، بە ادارەی اطلاعات این شهر احضار شده و در مورد هرگونە تجمعی بە آن‌ها هشدار دادە بودند.

آزاد حسین‌پوری، اهل مهاباد، در تاریخ ٢۶ آبان‌ماه ١۴٠١ در جریان اعتراضات سراسری مردم مهاباد، مورد هدف گلولە نظامیان حکومتی قرار گرفت و جان خود را از دست داد. پیکر آزاد حسین‌پوری در مراسمی با حضور پرشمار مردم، در تاریخ ٢٧ آبان‌ماه ۱۴۰۱ بە خاک سپردە شد.

کولبرنیوز

Next Post

سرباز؛ کشته و زخمی شدن شش کودک بر اثر برخورد صاعقه

چ آگوست 30 , 2023
یک کودک بلوچ بر اثر برخورد صاعقه در شهرستان سرباز جانش را از دست داد و پنج کودک دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت سلامتی یکی از آن‌ها وخیم می‌باشد.  به گزارش کولبرنیوز به نقل از حال‌وش شامگاه دوشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۲، صاعقه به شش کودک که در حال بازی […]
telegram cloud photo size 4 6014600042029103803

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی