هیراد پیربداقی، فعال کارگری به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد

امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، هیراد پیربداقی فعال کارگری با تودیع وثیقه یک‌میلیارد تومانی موقتاً از بند ۲۰۹ زندان اوین آزاد شد.

photo 2023 05 07 13 25 28

به گزارش کولبرنیوز، امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، هیراد پیربداقی فعال کارگری با تودیع وثیقه یک‌میلیارد تومانی بصورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از بند ۲۰۹ زندان اوین آزاد شد. آقای پیربداقی روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، در آستانه اول ماه مه روز جهانی کارگر همراه با ۹ تن دیگر از فعالین صنفی و کارگری از جمله ریحانه انصاری‌نژاد، عسل محمدی، هیراد پیربداقی، آنیشا اسدالهی، کامیار فکور، سروناز احمدی، حسن ابراهیمی، ژاله روحزاد و الدوز هاشمی، در حالی که به دیدار خانواده محمد حبیبی فعال صنفی معلمان رفته بودند، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی این فعال صنفی زندانی، به صورت همزمان بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند. لازم به ذکر است که این فعال کارگری به اتهام “اجتماع و تبانی” منتسب شده است.

آقای پیربداقی در سالهای گذشته نیز به واسطه فعالیتهای خود و دفاع از حقوق کارگران سابقه بازداشت و محمومیت را داشته است. ایشان آخرین بار در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته از اتهام اجتماع و تبانی، تبرئه و پس از تحمل ۱۰ ماه حبس از زندان آزاد شد.

کولبرنیوز

Next Post

آتش زدن گالن سوختِ سوختبران بلوچ توسط سپاه در مرز کله‌گان

د مه 8 , 2023
سپاه پاسداران گالن‌های سوختِ سوختبران بلوچ را در مرز کله‌گان به آتش کشید. به گزارش رسیده روز یک‌شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ماموران سپاه پاسداران گالن‌های سوخت سوختبران بلوچ را در مرز کله‌گان آتش زدند که این اقدام خسارات مالی زیادی برای سوختبران به همراه دارد.لازم به ذکر است، چندی پیش […]
photo 2023 05 07 23 06 23

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی