برگزاری روز جهانی کارگر توسط انجمن کارگران ساختمانی شهرستان کامیاران

امروز یازده اردیبهشت تعدادی از کارگران ساختمانی شهرستان کامیاران در دفتر انجمن گرد هم آمدند و روز جهانی کارگر را گرامی داشتند.

photo 2023 05 01 17 51 10

مراسم با خوش آمد گویی آقای ظفر یوزی و تبریک این روز توسط ایشان آغاز شد سپس یک دقیقه سکوت اعلام شد به یاد تمام کارگرانی که در راه بهتر شدن زندگی انسان‌ها جانشان را از دست داده اند.

یک شعر کارگری از طرف مجری برنامه خوانده شد سپس آقای فرهاد ابراهیمی تاریخچه روز جهانی کارگر را برای حاضرین تشریح کرد. آقای رحیم محمدی نیز درباره مشکلات متعدد کارگران ساختمانی سخنانی را بیان کرد سپس آقای محمود مرادی زاده درباره ضرورت اتحاد و همبستگی کارگران صحبتهایی را با حاضرین در میان گذاشت.

در ادامه مراسم آقای عبدالله یوزی قطعنامه کانون انجمنهای کارگران ساختمانی استان کردستان را برای حاضرین قرائت کرد و مفاد قطعنامه با تشویق توسط شرکت کنندگان تایید شد.

در پایان مراسم هیئت مدیره از شرکت کنندگان پذیرایی کرد و مراسم در میان شادی و تشویق حاضرین پایان یافت.

لازم به ذکر است که هیئت مدیره انجمن چندین بار از طریق اداره کار کامیاران درخواست داده بود برای پیادەروی کارگران در روز جهانی کارگر اما با درخواست هیئت مدیره موافقت نکردند، همچین هیئت مدیره درخواست برگزاری مراسم در سالن را داده بود اما اداره کار با آن مخالفت کرد و حاضر به همکاری نشد. هیئت مدیره به ناچار در دفتر انجمن این مراسم را برگزار کرد، متاسفانه دفتر انجمن فضای کافی برای حضور همه کارگران ساختمانی را نداشت و ناچارا این مراسم با تعداد محدودی برگزار شد.
امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم در محیط و شرایط بهتری مراسم روز جهانی کارگر را برگزار کنیم.

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

کولبرنیوز

Next Post

روز جهانی کارگر فرصتی برای پشتیبانی از کارگران اعتصابی نفت، گاز، معادن و فولاد

د مه 1 , 2023
امروز دوشنبه اول ماه مه برابر با ١١ اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر است. فرارسیدن این روز بزرگ و تاریخی را به همه کارگران و همه انسان‌های شریفی که دل در گرو برپایی جامعه‌ای فارغ از ستم و استثمار دارند، صمیمانه شادباش می‌گوییم. نزدیک به یک هفته است که ده‌ها هزار […]

You May Like