زخمی شدن چهار کولبر اهل شهرهای بوکان و بانه در هنگه‌ژال بانه

زخمی شدن چهار کولبر اهل شهرهای بوکان و بانه بر اثر سقوط ماشین حامل کولبران به داخل دره در نزدیکی روستای مرزی هنگه‌ژال بانه.

koolbar baneh

بر اساس گزارش رسیده به کولبر نیوز شامگاه سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱٤٠١ بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی پاترول حامل کولبران به داخل دره در نزیکی روستای مرزی هنگه‌ژال بانه، چهار کولبر اهل شهرهای بوکان و بانه زخمی شدند.

براساس این گزارش دو تن از این کولبران با اسامی “کمال اشتری” و “حمزه قرآن‌خوان” اهل شهر بوکان می‌باشند، و دو نفر دیگر “رسول رحیم‌نژاد” و “آکو” فامیلی نامشخص هر دو نفر اهل شهرستان بانه می‌باشند.

لازم به ذکر است که این چهار کولبر جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه منتقل شده‌اند. بر اساس گزارش رسیده از بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه، “رسول رحیم‌نژاد” متاسفانه دچار قطعی نخاع شده است و سه کولبر دیگر نیز از ناحیه سر، سینه، گردن و پشت دچار جراحات شده‌اند.

کولبرنیوز

Next Post

کشته و زخمی شدن دو کودک سوختبر با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم در مرز میلک

پ ژوئن 23 , 2022
کشته و زخمی شدن دو کودک خردسال سوختبر با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم در مرز میلک بلوچستان. به گزارش رسیده روز چهارشنبه اول تیرماه ١٤٠۱ بر اثر تیراندازی نیروهای مرزبانی در حواای بازارچه مرزی میلک در مرز با افغانستان، دو تن از جمله یک کودک کشته و یک نفر […]
photo 2022 06 23 09 09 27

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی