نقده؛ تداوم بازداشت و بلاتکلیفی بهمن محمدپور

بهمن محمدپور شهروند جوان اهل پیرانشهر با گذشت بیش از شش ماه از زمان دستگیری کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی در زندان نقده بسر می‌برد.

photo 2024 10 17 13 36 48

به گزارش کولبرنیوز، با گذشت بیش از شش ماه از زمان بازداشت بهمن محمدپور شهروند جوان اهل روستای “شین‌آباد” از توابع پیرانشهر، کماکان در زندان شهر نقده در بازداشت و بلاتکلیفی بسر می‌برد. بر اساس این گزارش بهمن محمدپور اویل اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، برای دومین بار از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و پس از چند روز بازجویی از اداره اطلاعات پیرانشهر به زندان نقده منتقل شده است. به گفته یک منبع آگاه، به دلیل دخالت‌های اداره اطلاعات پیرانشهر تاکنون پرونده آقای محمدپور روال قانونی خود را طی نکرده و جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وی هنوز برگزار نشده است.

بهمن محمدپور در جریان جنبش انقلابی ژینا نیز بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از اتمام مراحل بازجویی با تودیع قرار وثیقه موقتاً از زندان آزاد شده بود.

کولبرنیوز

Next Post

اشنویه؛ تداوم‌ بازداشت و بی‌خبری از سرنوشت عثمان حبیب‌الهی

ج اکتبر 18 , 2024
با گذشت ده روز از زمان دستگیری عثمان حبیب‌الهی شهروند اهل شهر اشنویه کماکان از سرنوشت و محل نگهداری او اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. به گزارش کولبرنیوز با گذشت ده روز از زمان دستگیری عثمان حبیب‌الهی شهروند ۳۳ ساله، اهل روستای “میراوه” از توابع شهر اشنویه کماکان از سرنوشت و […]
5805349982692295046

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی