ارومیه؛ آزادی مشروط «کیوان رشوزاده» و «کامران قاسمی»

«کیوان رشوزاده» و «کامران قاسمی» دو زندانی سیاسی کورد، به صورت مشروط و پس از تحمل ۵ سال حبس تعزیری از زندان مرکزی ارومیه آزاد شد.

آزادی مشروط کیوان رشوزاده و کامران قاسمی

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه چهاردهم مهرماه ۱۴۰۳ دو زندانی کورد محبوس در زندان مرکزی ارومیه با هویت «کیوان رشوزاده» و «کامران قاسمی» که در یک پرونده مشترک محکوم شده بودند، پس از تحمل ۵ سال حبس تعزیزی، به صورت مشروط آزاد شدند.

«کیوان رشوزاده» و «کامران قاسمی» دو زندانی سیاسی کورد، در تاریخ شانزدهم مهرماه ۱۳۹۸ به همراه سه شهروند دیگر در ارومیه بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر منتقل شده بودند.

«کیوان رشوزاده» روز هشت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برای مدتی اقدام به اعتصاب غذا کرد و به هیمن دلیل توسط گارد زندان مورد ضرب و شتم و شکنجه واقع شد.
همچنین «کامران قاسمی» در چهارم مهرماه سال جاری در اعتراض به وضعیت بد زندان و مخالفت با مرخصی وی، دست به اعتصاب غذا زده بود.

کولبرنیوز

Next Post

سخنی به مناسبت ١٠ اکتبر روز جهانی مبارزه علیه مجازات اعدام

چ اکتبر 9 , 2024
فردا پنج‌شنبه دهم اکتبر روز جهانی مبارزه برای لغو حکم اعدام در جهان است. در حالی‌که هر روز بر شمار کشورهایی که در آن‌ها مجازات اعدام لغو شده است افزوده می‌گردد، در ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی برعکس، شمار اعدام‌ها افزایش می‌یابند. به طوری که در یک سال گذشته دستکم […]
5780705632146538874

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی