سنندج؛ ۵۶۸ روز بلاتکلیفی و بازداشت موقت «سردار شاهمرادیان»

«سردار شاهمرادیان»، دانشجوی رشته تجهیزات پزشکی اهل سنندج مدت ۵۶۸ روز را در بلاتکلیفی و بازداشت موقت سپری کرد.

سردار شاهمرادیان

به گزارش کولبرنیوز «سردار شاهمرادیان» ٢٨ ساله و دانشجوی رشته تجهیزات پزشکی دانشگاه علمی کاربردی سنندج، در روز ششم دی‌ماه سال ۱۴۰۱ در جریان خیزش انقلابی ژینا و در روز چهلم مراسم جانباختگان این خیزش در سنندج توسط ماموران اداره اطلاعات این شهر بازداشت شد و از آن زمان تاکنون به صورت بلاتکلیف در زندان مرکزی این شهر محبوس است.

یک منبع مطلع به در این رابطه به کولبرنیوز گفت که آقای شاهمرادیان مدت دو ماه را در بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج تحت شکنجه‌های شدید جهت اخذ اعتراف اجباری سپری کرد، به گونه‌ایی که آثار شکنجه بر بدن وی بسیار مشهود بود.
«سردار شاهمرادیان» پس از سپری کردن دو ماه در بازداشتگاه اداره اطلاعات، با قرار بازداشت موقت به “زندان مرکزی سنندج” منتقل گردیده و از آن زمان تاکنون به صورت بلاتکلیف در این زندان نگهداری می‌شود.

تاکنون پیگیری خانواده و دوستان وی از نهادهای امنیتی سنندج و استان کوردستان هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

کولبرنیوز

Next Post

کوردستان؛ پانزده کولبر در ۱۰ روز توسط نیروهای نظامی رژیم کشته و زخمی شدند

س جولای 16 , 2024
در تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی رژیم در مدت ١۰ روز گذشته، حداقل دو کولبر کشته و ١٣ کولبر از جمله یک کودک‌کولبر زخمی شدند. به گزارش کولبرنیوز در فاصله‌ی زمانی ۱۶ تا ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳، نیروهای نظامی رژیم در امتداد نوار مرزی استان‌های آذربایجان‌غربی، کوردستان و کرمانشاه، با تیراندازی مستقیم […]
کولبر در ۱۰ روز توسط نیروهای نظامی رژیم کشته و زخمی شدند

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی