نیکشهر؛ جان باختن یک کودک بلوچ در پی غرق شدن در یک رودخانه

یک کودک بلوچ در حین بازی در نزدیکی رودخانه در روستای کوردپ در شهرستان نیکشهر به داخل رودخانه افتاده و جانش را از دست داد.

IMG 6435

به گزارش کولبرنیوز به نقل از منابع بلوچستان، روز گذشته شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۳، یک کودک بلوچ در پی سقوط به قسمت عمیق رودخانه در روستای کرودپ واقع در نکهچ از توابع شهرستان نیکشهر، بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

هویت این کودک بلوچ، «سدنا بلوچی(اربابیان)» ۵ ساله فرزند فاضل اهل و ساکن روستای کوردپ واقع در نکهچ از توابع شهرستان نیکشهر توسط حال وش احراز شده است.

به گفته منابع محلی: «صبح روز گذشته حوالی ۸:۰۰، تعدادی کودک در اطراف رودخانه روستای کوردپ که در نزدیکی منازل مسکونی است در حال بازی بودند که سدنا با سقوط به درون رودخانه و قسمت عمیق رودخانه دچار غرق شدگی شده و پس از آن  پیکر بی‌جان او توسط اهالی از عمق رودخانه بیرون کشیده شده است.»

کولبرنیوز

Next Post

کشته و زخمی شدن دست‌کم ۲۷۰ کولبر در شش ماهه نخست سال ۲۰۲۴ - گزارش اختصاصی کولبرنیوز

ی ژوئن 30 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it کولبرنیوز با استناد به آمار ثبت شده در مرکز آمار خود، از کشته و زخمی شدن دست‌کم ۲۷۰ کولبر در شش ماهه نخست سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهد. با استناد به آمار ثبت شده در کولبرنیوز، در شش ماهه […]
شش ماهه نخست سال ۲۰۲۴ کولبرنیوز

You May Like