یکی از بزرگترین تشکلات جهانی کارگری خواهان آزادی شریفه محمدی شد

از بزرگترین تشکلات جهانی کارگری خواهان آزادی شریفه محمدی شد

دبیر کل فدراسیون جهانی کارگران حمل و نقل ( ITF) که یکی از بزرگترین تشکلات جهانی کارگری است، ضمن استقبال از آزادی رضا شهابی و حسن سعیدی دو عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و نیز تاکید بر لزوم آزادی ابراهیم مددی و داود رضوی دو عضو دیگر این تشکل مستقل کارگری، خواهان آزادی شریفه محمدی شد.
استفان کاتن دبیر کل ITF با اشاره به وضعیت اضطراری شریفه محمدی که به اعدام محکوم شده  نگرانی خود را اعلام کرد و خواهان آزادی فوری او شد.

کمپین دفاع از شریفه محمدی (متشکل از جمعی از اعضای خانواده شریفه) ضمن قدردانی از حمایت های جهانی از شریفه محمدی، همچون قبل اعلام میکند که تا زمان آزادی شریفه لحظه‌ای آرام نخواهند نشست. ما صریحا اعلام میکنیم که کوچکترین انتظار از دیوان عالی کشور این است که این حکم ظالمانه را نقض کند تا سریعا برای ارسال پرونده به شعبه ی هم عرض و صدور حکم برائت برای شریفه اقدامات لازم انجام شود. ما اعلام میکنیم که تا شکستن حکم اعدام و بازگشت شریفه به آغوش خانواده‌اش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

کمپین دفاع از شریفه محمدی
پنج شنبه – ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

کولبرنیوز

Next Post

زندان اوین؛ آزادی «مختار اسدی» با قرار وثیقه

ش سپتامبر 7 , 2024
«مختار اسدی» فعال صنفی و عضو “انجمن صنفی معلمان کوردستان-سنندج” با تودیع قرار وثیقه، موقتا از زندان آزاد شد. به گزارش کولبرنیوز روز شنبه هفدهم شهریورماه ۱۴۰۳، «مختار اسدی» فعال صنفی و عضو “انجمن صنفی معلمان کوردستان-سنندج” با تودیع قرار وثیقه از بند ۴ زندان اوین، موقتا آزاد شد. آقای […]
اسدی

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی