مهاباد؛ بازداشت دو شهروند دیگر توسط نیروهای امنیتی

«قاسم چوملانی» و «علی دانش» دو شهروند اهل شهر مهاباد توسط نیروهای امنیتی این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند‌.

بازداشت دو شهروند دیگر توسط نیروهای امنیتی

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه بیست و یکم تیرماه ۱۴۰۳، «علی دانش» توسط نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران شهر مهاباد بازداشت شده است‌. بر اساس گزارشی دیگر بعدازظهر چهارشنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۳، «قاسم چوملانی» شهروند اهل شهر مهاباد در حین بازگشت از شهر بوکان در “کلکی بَگزادان” در نزدیکی شهر مهاباد توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت شده است.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت این دو شهروند کرده‌اند و تا زمان تنظیم این گزارش از اتهامات مطروحه و محل نگهداری این دو شهروند اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

پیش‌تر کولبرنیوز در گزارشی دیگر از بازداشت «محمدرضا قیطرانی» شهروند ٢٢ ساله مهابادی در شامگاه چهارشنبه بیستم تیرماه ۱۴۰۳ خبر داده بود.

کولبرنیوز

Next Post

سراوان؛ بازداشت و ضرب و جرح یک سوختبر بلوچ

پ جولای 11 , 2024
نیروهای هنگ‌مرزی در مرز کله‌گان سراوان، یک سوختبر موتورسوار بلوچ را ساعت‌ها بازداشت و مورد ضرب و جرح قرار دادند. به گزارش کولبرنیوز به نقل از منابع بلوچستان، روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳، یک سوختبر بلوچ توسط نیروهای هنگ مرزی سراوان مورد ضرب و جرح قرار گرفت. هویت این سوختبر […]
و ضرب و جرح یک سوختبر بلوچ

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی