ما زنان چپ محبوس در زندان اوین بدیهی است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکرده و نمی‌کنیم

نُه تن از زنان چپ محبوس در زندان اوین طی نامه‌ای اعلام کردند که در دور دوم از چهاردهمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکرده و نمی‌کنند.

2024 07 01 15.53.46

نُه تن از زنان چپ محبوس در زندان اوین طی نامه‌ای اعلام کردند که در دور دوم از چهاردهمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکرده و نمی‌کنند. آن‌ها نوشته‌اند که: ما زنان چپ محبوس در زندان اوین بدیهی است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکرده و نمی‌کنیم. چرا که:

– این قبیل انتخابات تلاشی است مذبوحانه برای نجات حکومتی مستاصل که دیگر مشروعیت خود را از دست داده است.

– کاندیداهای انتخاباتی به مانند هر دوره دیگر نماد پوسیدگی این رژیم فاشیستی هستند.

– این انتخابات به مانند هر انتخابات دیگر در نظام‌های سرمایه‌داری به این معناست که تنها زمانی به مردم “حق انتخاب” داده می‌شود که از میان ستمگران یکی را “انتخاب” کنند تا برای چند سال دیگر نظم مستقر ارتجاعی را تداوم بخشند.

آن‌ها در پایان این نامه نوشته‌اند که: معتقدیم رهایی نه از طریق صندوق‌های رای بلکه فقط به دستان خودمان، و از طریق مبارزه‌ی آگاهانه علیه هر شکلی از استثمار، ستم و تبعیض میسر است.

امضاکنندگان:

۱- آنیشا اسداللهی

۲- ریحانه انصاری‌نژاد

۳- هستی امیری

۴- گلرخ ایرایی

۵- ناهید تقوی

۶- ناهید خداجو

۷- نسرین خضری‌جوادی

۸- فرح نساجی

۹- مریم یحیوی

Next Post

ممسنی؛ جان زنان روستای عرب‌خنیمه در خطر است!

س جولای 2 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it زنان روستای عرب خنیمه «سفلی و وسط» جهت تامین آب برای شرب و مصارف بهداشتی سالیانه جان می‌دهند. به‌ گزارش کولبرنیوز، زنان روستای عرب‌خنیمه سفلی و وسط در شهرستان ممسنی جهت تهیه آب برای شرب و مصارف بهداشتی خود مجبور […]
vlcsnap 2024 07 02 10h44m57s356
Telegram Channel