بانه؛ تداوم بازداشت و بی‌خبری از وضعیت رضا علائی

با گذشت یک ماه از زمان دستگیری رضا علائی، کارگردان و فیلم‌ساز اهل بانه، کماکان از وضعیت او اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

photo 2024 10 13 16 31 17

به گزارش کولبرنیوز، با گذشت یک ماه از زمان دستگیری رضا علائی، کارگردان و فیلم‌ساز ۴۳ ساله اهل شهر بانه، کماکان از وضعیت او اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. عدم بی‌خبری از وضعیت این شهروند موجب افزایش نگرانی‌های خانواده وی شده است. بر اساس این گزارش آقای علائی طی این مدت تنها یک تماس کوتاه تلفنی با خانواده‌اش داشته و طی آن از محل نگهداری خود اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳، رضا علائی، فیلمساز اهل شهر بانه توسط نیروهای امنیتی این شهر در پارکینگ منزل شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. گفته می‌شود که بازداشت این شهروند بدون ارائه حکم قضایی صورت گرفته است.

رضا علائی، فیلمساز اهل بانه، متولد ۱۳۶۵، متاهل و دارای سه فرزند می‌باشد. وی پیش از این آثار سینمایی متعددی از جمله فیلم بلند «زەوییە پیسەکان» (Dirty Lands) را کارگردانی کرده است.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از علت بازداشت، محل نگهداری و اتهامات منتسب به وی اطلاعی حاصل نشده است.

کولبرنیوز

Next Post

ارومیه؛ سیامند حسن‌پور کولبر آسیب‌دیده اهل سردشت پس از چند روز جانش را از دست داد

ی اکتبر 13 , 2024
سیامند حسن‌پور کولبر ۳۷ ساله اهل شهر سردشت پس از سه روز دست‌وپنجه نرم کردن با مرگ در بیمارستان ارومیه جانش را از دست داد. به گزارش کولبرنیوز، روز پنج‌شنبه نوزدهم مهرماه ۱۴۰۳، سیامند حسن‌پور کولبر ۳۷ ساله اهل روستای “ئەسپەمێزە (اسب‌میرزا)” از توابع شهر سردشت پس از چند روز […]
photo 2024 10 13 19 14 01

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی