یافتن پیکر دو کولبر غرق شده سقزی بعد از ٩ روز

پیکر دو کولبری سقزی که در بامداد پنج‌شنبه ١٧ فروردین ماه ١۴٠٢ هنگام عبور با قایق از سد عباس‌آباد بانه دچار حادثه شده و غرق شده بودند بعد از گذشت ٩ روز پیدا شد.

پیکر دو کولبر غرق شده سقزی بعد از ٩ روز edited

به گزارش کولبر نیوز “افشین فلاحی” و “مهدی رحمتی” دو کولبر جوان اهل سقز که به خاطر کمین گذاری وسیع نیروهای سپاه پاسداران مجبور به عبور از سد عباس آباد بانه شده در بامداد پنج‌شنبه ١٧ فروردین مفقود گردیدند و تیم‌های مختلفی از غواصان و نیروهای مردمی از شهرهای اطراف مانند سقز، مریوان، بوکان و سنندج به بانه رفته و به تیم عملیات جستجوی این کولبران پیوستند، اما این جستجو از شامگاه سه‌شنبه ٢٢ فروردین ماه به دلیل آنچه وضعیت آب و هوا اعلام شده بود تا روز شنبه ٢٦ فروردین متوقف گردید.

کولبر

بر اساس آمارهای ثبت شده در گزارش سالانه کولبر نیوز در طی سال ١۴٠١، جمعاً ٢٣۴ کولبر در نوارمرزی کوردستان کشته و زخمی شده‌اند، که از این تعداد ۳۹ کولبر کشته و ١٩۵ کولبر نیز زخمی شده‌اند. از مجموع ١٩۵ کولبری که طی یک‌سال گذشته زخمی شده‌اند، ۴ کولبر بر اثر انفجار مین زخمی شده بودند.

کولبرنیوز

Next Post

تیراندازی نیروهای سپاه به سمت دو خودروی سوختبر در ایرانشهر+ویدیو

ش آوریل 15 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it نیروهای سپاه پاسداران رژیم در ایرانشهر به سوی دو خودروی سوختبران آتش گشودند که منجر به آتش‌سوزی هر دو خودرو و مجروح شدن یک سوختبر شدند. به گزارش رسیده روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، نیروهای سپاه ابتر در […]
photo 2023 04 15 13 49 49

You May Like