گزارشی از آخرين وضعیت سارا سیاه‌پور فعال بازداشت شده صنفی معلمان

آخرین گزارش‌ها از وضعیت سارا سیاه‌پور فعال صنفی معلمان تهران و البرز حاکی از بازداشت وی در سپاه ثارالله می‌باشد و هنوز علت دستگیری این فعال صنفی معلمان مشخص نیست.

سیاه‌پور edited

به گزارش کولبر نیوز و به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی معلمان ایران، روز یک‌شنبه ششم شهریورماه ۱٤۰۱، خانواده سارا سیاه‌پور فعال صنفی معلمان تهران‌ و البرز با مراجعه به شعبه‌ سوم دادسرای اوین موفق به دیدار با ایشان شدند. خانم پری زراسوند مادر این فعال صنفی معلمان توانست با فرزندش دیداری کوتاه داشته باشد که در این دیدار خانم سیاه‌پور هم‌چنان محکم و استوار بوده و با روحیه‌ای قوی، بر شفاف و برحق بودن فعالیت‌های صنفی خود و همکارانش تاکید داشته است. خانم سیاه‌پور در این دیدار هم‌چنین اعلام کرده است که در بازداشت نیروهای ثارالله سپاه است و هنوز علت دستگیری این فعال صنفی معلمان مشخص نمی‌باشد.

خانم سارا سیاه‌پور ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه دوم شهریورماه ۱٤۰۱، موقع بیرون رفتن از خانه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده بود. نیروهای امنیتی خانم سیاه‌پور را پس از بازداشت به خانه بازگردانده و منزل شخصی‌اش را نیز تفتیش کرده و وسایل شخصی ایشان را نیز با خود برده‌ بودند.

کولبرنیوز

Next Post

برگزاری جلسه بازپرسی حسن سعیدی برای اخذ آخرین دفاعیات

د آگوست 29 , 2022
اخذ آخرین دفاعیات از حسن سعیدی، عضو زندانی سندیکای ‌کارگران شرکت واحد تهران توسط بازپرسی دادسرای اوین انجام گردید. به گزارش رسیده به نقل از سندیکای شرکت واحد، امروز هفتم شهریور ۱۴۰۱ اخذ آخرین دفاعیات حسن سعیدی عضو زندانی سندیکای ‌کارگران شرکت واحد تهران توسط بازپرسی دادسرای اوین، انجام گردید. […]
9629

You May Like