کشته و زخمی شدن ۶ سوختبر در مسیر بندرعباس به میناب+ویدیو

بدنبال برخورد شش خودروی سوختبران در محورهای بندرعباس به میناب و شهرستان سرباز هفت سوختبر کشته و دو سوختبر دیگر زخمی شدند.

به گزارش رسیده شنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۱ بدنبال برخورد چهار خودروی سوختبر در محور بندرعباس به میناب پنج شهروند سوختبر کشته و یک نفر زخمی شد. از هویت این شهروندان تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.

گفته می‌شود این حادثه در حوالی منطقه “چاه سمال” از توابع شهرستان میناب رخ داده است.

لازم به ذکر است که همزمان در حادثه‌ای دیگر به دنبال برخورد یک دستگاه خودروی تویوتا وانت سوختبر با یک دستگاه سواری پراید، که حوالی روستای پیردان از توابع شهرستان سرباز به وقوع پیوست دو سوختبر کشته و یک سوختبر دیگر به شدت زخمی شده است.

در سال ۲۰۲۱ دستکم ۸٧ سوختبر هنگام سوختبری با تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و یا بر اثر سانحه جان خود را از دست داده‌اند که از میان جان باختگان، سه مورد کودک زیر ۱۸ سال بوده‌اند. همچنین طی سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۱ سوختبر بلوچ به اشکال مختلف زخمی شده‌اند.

Next Post

جانباختن یک کولبر پس از ۶ روز دست‌و‌پنجه نرم کردن با مرگ

ی آگوست 28 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it “آراس محمدپور” کولبر اهل سردشت پس از ۶ روز دست‌و‌پنجه نرم کردن با مرگ در بیمارستان “کوثر سنندج جان خود را از دست داد. به گزارش رسیده به کولبر نیوز امروز یک‌شنبه ششم شهریورماه ۱٤۰۱، یک کولبر اهل شهرستان سردشت […]
photo 2022 08 28 10 42 00
Telegram Channel